Nokia Arena avautuu Tampereelle vuoden 2021 lopulla. 15 000-paikkaisella areenalla nähdään mm. konsertteja, kongresseja sekä maailmanluokan jääkiekkoa. Nokia Arena on Tapparan ja Ilveksen kotiareena, ja myös vuoden 2022 jääkiekon MM-kisat pelataan areenalla. Löfbergs on solminut kahvikumppanuussopimuksen Nokia Arenan kanssa, ja areenalla tullaan tarjoilemaan Löfbergsin kuumia ja kylmiä kahvituotteita.
Nokia Arena sijaitsee keskellä kaupunkia, hyvien kulkuyhteyksien varrella. Ruoka ja juoma ovat keskeisessä roolissa osana areenaelämystä, ja osa ravintoloista tulee olemaan avoinna joka päivä, vaikka areenalla ei olisikaan tapahtumia. Tällöin areena toimii kaupunkilaisten olohuoneena ja kohtaamispaikkana. Ravintolatoimintaa operoi NoHo Partners.
– Olemme valinneet Löfbergsin yhteistyökumppaniksemme, sillä heiltä löytyy paljon kokemusta useilla areenoilla toimimisesta, upea valikoima kahvituotteita ja he ovat hyvin sitoutuneita vastuullisuuteen, joka kulkee käsi kädessä Nokia Arena:n arvojen kanssa, kertoo areenan toimitusjohtaja Marko Hurme.
– Vahvat kokemukset vaativat vahvaa kahvia. Yhteistyö Nokia Arenan ja NoHo Partnersin kanssa on tärkeä osa Löfbergsin jatkuvaa jalkautumista ja kasvua Suomessa. Suomalaiset kuluttajat ja ravintolavieraat ovat ottaneet omakseen Löfbergsin tummapaahtoisen kahvin hyvän maun. Yhteistyömme avulla tahdomme vahvistaa positiivisten kokemusten ja hyvän kahvin – lämpimän ja kylmän – yhteyttä toisiinsa, sanoo Suomen Löfbergsin horeca-puolen maajohtaja Leif Sjöblom.