Löfbergs haastaa suomalaiset löytämään vahvuutensa
Löfbergsin uudessa kampanjassa pääroolissa kahvin rinnalla on suomalaisten ainutlaatuinen kansanluonne, positiivinen hulluus ja periksiantamattomuus. Samalla kysytään ovatko suomalaiset sittenkin juoneet kaikki nämä vuodet vääränlaista kahvia? Me Löfbergsillä olemme vakuuttuneita siitä, että tummapaahtoinen kahvi sopii parhaiten suomalaiseen luonteenlaatuun.
Kampanja jatkaa johdonmukaista työtämme Suomen markkinoilla. Tuomme pitkäjänteisesti esiin tummapaahtoisen kahvin hyviä puolia, ja haluamme samanaikaisesti kunnioittaa suomalaista kahvikulttuuria ja viedä sitä entistä monimuotoisempaan suuntaan, Löfbergs Finland Oy:n Head of Marketing Leif Sjöblom kertoo.
Löfbergs on sitä mieltä, että vahva kansa ansaitsee arvoisensa kahvin – vaikka se olisikin ruotsalaista. Testaa mikä on oma vahvuutesi ja katso samalla mikä kahveistamme voisi sopia sinun pirtaasi.